Page 3 of 3
Her er en video af nogle knægte, der har drukket en del sodavand og deraf skulle af med tomme dåser. Det er der jo mange måder at gøre…
Der er bare så stor forskel på, om der står “kære kunde” eller “kære tyv”. For som de formulerer det her på skiltet, fremstår det som om apoteket…
Jeg sendte en mail til Post Danmark i dag og fik hurtigt et automatiseret svar: Post Danmark skal have ros for at forventningsafstemme, hvornår jeg kan forvente at…
Følgende opslag er en god reminder om, hvordan manglende fokus på kundens virkelighed helt konkret kommer til udtryk. Hvornår kommer serviceteknikeren fra Brunata? Jeg var nødt til at…
Jeg har været på posthuset. Der var kø. Intet nyt eller uventet. Det gav mig tid til at se mig lidt omkring. Og ud over, at der som…
Jeg skulle booke en tid hos en halslæge og havde fået telefonnummeret på vedkommende. Jeg ringede, men traf lægen i frokostpausen, så jeg fik en telefonsvarer. Lægers telefonsvarere…
Stor ros til det hollandske flyselskab KLM, for deres sneak-peak-agtige brug af facebook. Denne update med et billede af et cargofly der bliver lastet tilføjet en sjov kommentar…
I London ligger Albions bageri. De bager friske lækkerier hver dag. Det vil de rigtig gerne fortælle deres kunder om – for hvad er bedre, end vide, at…