Jeg har lige nydt nogle lækre kartofler fra Samsø på en kartoffelmad med avocado og råsyltede rødløg. En kombination jeg anbefaler.
Og nu forventer jeg ikke, at du har den helt store interesse i, hvad jeg spiser til frokost, så der er selvfølgelig en pointe omkring kundefokus.
Bagsiden af posen kartoflerne kom i, er godt udnyttet med opskriftsforslag og forskellige fakta om kartoflerne, om Samsø og om firmaet bag; Brdr. Kjeldahl.
De informationer, er der som sådan ikke noget nyskabende i; det ses også på andre kartoffelemballager i forskellige udformninger.
Det, der stikker ud, er opfordringen nederst:
Her er i al sin enkelthed en opfordring til at sende ris og ros direkte til kartoffelavleren. Det er en sjældenhed og viser, at Brdr. Kjeldahl har fanget, at en god forretning bygger på at forstå, hvad der rører sig for kunderne – godt som skidt.
Prik over i’et
Og ikke bare opfordrer de til, at jeg gør mig hørt, hvis jeg har noget på hjerte. Emailadressen er direktørens egen. Det er kundefokus, der vil noget.
Har du gjort det nemt for dine kunder at komme i kontakt med dig? Og viser du, at du mener det?