Det kræver øvelse at tænke kundeorienteret. Derfor tilbyder snakbar workshops, hvor vi arbejder med tilgangen til kunder, produkter og processer.

Alle workshops tilpasses naturligvis jeres organisation i forhold til type, udfordringer og muligheder.

Kortlægning af kunderejsen

Vi arbejder helt lavpraktisk med at kortlægge de processer der er i gang, når en kunde køber en vare eller gør brug af en service. Målet er at forstå, hvad der går forud for en transaktion, og hvad der sker (eller ikke sker) efter et produkt eller en service er købt.

Vi arbejder med hvilke forventninger, der i spil, hvad foregår der “bag scenen” i virksomheden, og hvordan det hele ser ud fra kundens perspektiv.

I løbet af workshoppen bliver det meget klart, hvor processerne trænger til forbedring, og hvor der er mulighed (eller behov) for at øge serviceniveauet eller skabe mere værdi for kunden.

Idémuskeltræning

Vi møder hver dag alverdens udfordringer, der kræver, at vi tænker ud af boksen, for at finde løsninger, der skaber win-win situationer. Det kalder på faglig viden og evner udi kreativ tænkning. Det første har de fleste godt styr på, men nogle steder halter det med evnen til at tænke anderledes.

På workshoppen gennemgår vi kort, hvorfor dét at tænke anderledes kan sammenlignes med en muskel – og dermed hvorfor det giver mening at træne.

Derefter tager vi træningstøjet på og kaster os ud i en række sjove, skøre og konkrete øvelser, der alle har som mål at få jer til at tænke mere kreativt og udvikle bedre idéer sammen, ved at lære, hvordan I spiller sammen mod et fælles mål.