– en oplevelse er snakbar, når dem der prøver den bliver så begejstrede, at de fortæller andre om det

Kostbar, frugtbar og uformel

Ordet låner betydning fra kostbar og frugtbar, da en snakbar oplevelse har høj værdi og gør det muligt at vokse til mere. Derudover dækker snakbar over, at vi snakker, når vi er blandt venner i uformelt selskab, hvor tale er mere formelt. At være snakbar, er dermed også at tale med kunderne i øjenhøjde.

Så alt i alt dækker snakbar over en tilgang til kunder, der er uformel, værdifuld og fører til organisk vækst.

Jeg hedder Niels, og jeg er snakbar

nippr_full_webMed en baggrund i modtagerorienteret kommunikation, fik jeg efter tre år som konceptudvikler i reklamebranchen, lyst til at arbejde med at se kunden som en partner i at skabe en win-win relation.

Så i 2006 startede jeg snakbar og har siden rådgivet fremsynede virksomheder, der har set, at fremtiden tilhører dem, der leverer mest værdi for kunderne.

Skal vi tage en snak om at udvikle værdifulde kundeoplevelser, så tag et kig på, hvordan vi kan arbejde sammen i form af foredrag, workshops, rådgivning eller konceptudvikling – eller giv mig et ring med det samme.